torsdag 23 augusti 2012

God morron alla

För mig är det ingen god morgon ;( Igår svek mig den personen som jag trodde stod mig närmast. (pratar inte om familjemedlem) Jag fick höra saker som jag inte trodde på eftersom man har ansträngt sig för att vara tyst och visa gott humör trots att situationen är som den är och det är inte lätt när man är så ledsen och upprörd som jag just nu. Kämpar mig upp ur sängen varenda dag för att jag måste, har min lilla flicka att tänka på och tacka Gud för att jag har henne. Men i alla fall. När jag fick höra detta så blev jag jätte ledsen för nu känns det som att jag lever i lögn. Jag som har vart tyst, försökt att INTE visa något, bara existerat. Men så har det tydligen inte vart. Inte nog med det tog personen upp saker som var oväsentliga men ville inte ge sig. De sakerna hade inte alls med saken att göra, då blev jag ännu ledsen. Fick också höra att personen i fråga har tröttnat. Personen i fråga är lika insatt som jag men jag har gjort saker som den har velat oavsett hur ont det har gjort men eftersom personen sa som den gjorde tror jag att den har tagit det mer personligt än va den vill erkänna och borde göra. Den personen kanske är sårad med tanke på hur det är men kan inte relatera till sig själv utan anklagar mig för att jag mår dåligt. Jag vet inte vad jag ska tro eftersom den pratar i gåtor. Jag vet inte hur jag ska lösa detta eftersom det alltid är jag som tar ansvar för allt. Är ensam, lever i en relationen med en person som jag älskar över allt annat men han är inte den pratglada personen. Han vill aldrig prata om nåt medan jag är en person som vill prata om allt, där skär det sig mellan oss. Annars kompletterar vi varandra väldigt bra :) all kärlek till honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar