måndag 20 augusti 2012

god morron

Jag önskar att mitt liv var enkelt. Att jag inte behöver kämpa mig igenom dagarna, värre är det när min sambo är på jobbet för då är jag ensam. Då kommer alla tankar och funderingar ;( Funderar ofta på vad jag kan göra mer för att allt ska bli bra när det gäller relationen till mina stora barn men inser att jag inte kan göra så mycket mer för de är under hans kontroll och makt. Det finns ingen som kan säga någonting annat för pappa har alltid rätt. Jag har försökt förklara för de så många gånger att det inte finns någon annan som kan säga till dom vad jag känner och vad jag vill för det är det ingen som vet, bara jag men de tror inte på mig. Jag kan inte förstå hur en människa kan snacka så mycket skit om en annan människa och tro att man inte skadar dom det handlar om. Det finns inte i min värld. Vaknade kl 4 i morse låg i sängen och grät men det slutade med att jag gick upp en timma senare och satte på kaffe. En 30 minuter senare så la jag mig på soffan och somnade om. Men är fortfarande jätte trött. Tror inte att det kommer bli en bra dag idag men jag får göra det bästa av situationen vill inte att min dotters värld ska rasa samman för att mitt har rasat. Hon är allt för mig just nu. Uppdatering följer kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar