tisdag 28 augusti 2012

God morron ;)

Onsdag morgon Än så länge är morgonen underbar, det var ett tag sen jag kände så. Sitter här och dricker mitt kaffe för att starta dagen med träning :) Har sagt det innan men det har inte blivit av men idag. Träning 30 min på morgonen och sen kör jag på kvällen också när min snubbe har kommit hem. Insåg en sak igår, skulle ju äta efter träningen men jag var inte hungrig, en halv varm macka fick jag i mig men sen när jag skulle sova var jag jätte hungrig. Kan dock inte träna utan frukost i magen, varje morgon äter jag två ägg till frukost, vilar en stund eller städar det beror på sen kör jag på bandet :) Idag blir det också att ringa till barnens lärare för att få lite info men är väldigt orolig för det för jag vet inte om han har sagt nåt dumt :( kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar