söndag 26 augusti 2012

Borta bra hemma bäst

Nu har vi vart hemma en stund och jag har packat upp allting, bokat tvätt tid så när det blir måndag imorgon så har jag inga direkta hushållskrav på mig :) Fast jag kommer ändå göra mina rutiner innan träningen. Ställde mig på vågen när jag kom hem nu behöver jag inte gå upp mer nu ska jag börja bygga muskler haha Det ska bli spännande att se hur detta kommer att sluta.. På vägen hem, när vi satt i bilen så funderade jag över mitt liv och vad jag vill. Det är mycket men framförallt få ordning på allt som har med de stora barnen att göra. Känner mig inte motiverad till något annat innan det är klart, tror dock att det aldrig kommer bli klart. Jag är en person som alltid säger vad jag tycker och tänker och det är inte alltid jag tänker mig för men då får jag ta konsekvenserna för det. Jag är inte smart men jag kan lite om mycket. Tycker om att synas och höras till en viss gräns. Vill ha en blogg där folk förstår mitt budskap med vissa delar som jag skriver om. Det är mycket man vill här i livet men det är inte alltid man får som man vill eller hur? Jag vet bara inte hur jag ska gå tillväga? Någon som har ett tips? Googlar mycket på hur man når fram till folk men jag och datorer funkar inte. Skicka länkar och grejer men jag fattar inte :( Nu ska vi snart äta middag, kycklinggryta mums Hörs snart kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar