måndag 20 augusti 2012

Fundering!!!

Ibland undrar jag om det finns nån som läser min blogg och om det finns det så undrar jag va de har för funderingar kring allt jag skriver? Allt som står i bloggen är sanning. Jag har ett piss liv som jag har tappat hoppet om. Spelar ingen roll vad jag gör, jag tror att jag gör allt för alla att det ska vara lugnt och harmoniskt för alla men uppenbarligen så är det bara fel för ingen blir nöjd. Riktar mycket kritik mot svenska rättsystemet för det suger. Har inte fått nåt bra bemötande alls och jag har levt så här i många år. Jag vet inte vad jag ska göra längre, har bara så stor lust att skriva ett avskedsbrev men så egoistisk är jag inte. Jag vet va folk säger om en person som tar livet av sig. Att de är egoistiska. Men va har vi för rätt att säga så? För att personen ifråga inte orkar leva längre och vill få ett avslut? En person som har tappat hoppet om allt? Säger vi så om personen för att vi blir sårade och svikna? Men den personen då? Jag kommer inte ta livet av mig för jag skulle aldrig göra så mot min dotter men när det kommer till de stora barnen vill jag inte leva längre. Men det är inte deras fel utan deras pappa. Han har gjort så att jag har fått dessa tankar och känslor. Han har vänt de mot mig helt och hållet med allt skit snack om mig plus att jag inte får chansen att säga nåt till dom för jag får ju inte tag på de ;( Ha en underbar kväll alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar