lördag 25 augusti 2012

Kvällen i helhet :)

Hm ... Vad ska jag säga? Har vart jätte trött under hela dagen eftersom jag har allergi och av någon konstig anledning så blir man så trött när ögonen blir svullna.. Min sambo pratade med sin gamla polare om att de skulle träffas men eftersom jag kände som jag gjorde så var jag inte upplagd för att träffa folk... Sa till honom att han kunde gå själv men han påpekade då att han sa VI... Tiden gick och min älskade dotter ville ta en promenad så jag gick in och tvättade och gjorde mig i ordning. De kom hit och det blev ett glas vin.. Vi beslutade oss för att åka med dessa två folk till en annan familj som bjöd på god mat, dryck och världens bästa sällskap :) Kräftor! Jag äter inte kräftor USCH!!! Har haft en underbar kväll med världens bästa sällskap, är så glad för de folk jag har och får träffa i mitt i liv .... Mycket kärlek till de <3 Lillan sover och vi väntar på att min sambos systerson ska höra av sig... Kvällen är ung för en del men själv så väntar min kudde på min dejt :) Hörs imorgon alla sköna lirare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar