onsdag 29 augusti 2012

God morgon igen ;)

Imorgon är det fredag, finally fucking friday.... Den bästa dagen på hela veckan :) Sitter här med mitt morgon kaffe och väntar på att min frukost ska bli klar så att jag äta, för nu är jag hungrig. Efter en stund så blir det träning, me like :) Jag och min sambo kom ju överens om att vi skulle träna tillsammans men ack va fel man kan ha, det märks att han inte är träningsmänniska. Så det är lika bra att jag kör mitt egna race även om det är tråkigt att träna själv.. Snart är det dax att börja träna på gym så man kan öka i muskler men eftersom jag har social fobi så får jag träna upp den sociala förmågan först :) Funderar på att åka ner till mamma, hennes snubbe tränar ju på gym och då kan jag följa med honom så kan han visa mig några övningar och de dagar jag inte går till gymmet kan jag träna hemma :) smart va?? Nu blir det frukost Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar