torsdag 23 augusti 2012

Litet glädjerus

Ibland önskar jag att man kunde trycka på en knapp och stänga av all negativ energi och alla känslor som har en förmåga att komma samtidigt. Även kunna trycka på en knapp så att allt blir bra, lite hokus pokus, det skulle inte vara helt fel. Idag är en dag som jag mår skit men försöker tänka positivt. Har ett litet rus, en glädje i kroppen för vi åker imorgon. Det ska bli skönt att komma bort och det ska bli så kul att se lillans reaktion. Vill bara säga till henne att vi ska titta och träffa Sean Banan men då vill inte äta eller göra någonting annat. Det enda jag har sagt är att vi ska titta på farmor och farfar när de uppträder fast det vill hon ju inte. Det finns ett barnprogram som hon brukar titta på och varenda gång så säger hon "famo och fafa är på tv" fast de syns ju inte men att hon känner igen rösterna. Jaja nu blir det frukost o efter en stund en promenad på bandet för att svettas lite. Ska försöka orka med 30 min idag.. Hmm känner mig ganska död i kroppen efter 20 minuter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar