onsdag 22 augusti 2012

Besked

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så är min dotters stora idol ute på turnee vi var och såg honom i fredags och han uppträder i Eksjö på fredag. Planerna är att vi ska åka ner för efter uppträdandet så ska han skriva autograf och då vill ju vara där för han hade så bråttom förra gången. Min sambos föräldrar ska också uppträda där så vi väntar på besked angående en sak. Det skulle vara så kul om detta gick igenom för hon skulle bli så glad och även så blyg och va gör man inte för sina barn? Håller tummarna stenhårt just nu. Jag behöver lite positiv energi i mitt liv för jag håller på att få ett nervöst sammanbrott, därav att jag skriver så mycket just nu ;) Hatar att vänta på nåt som skulle betyda så mycket för min dotter. Även för mig eftersom jag ser hur glad hon skulle bli. Nu har vi precis ätit middag, det blev sallad för min del det är så gott.. Ha en underbar kväll alla sköna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar