måndag 27 augusti 2012

God morron världen

Måndag morgon! Tycker inte alls om måndagar för då kryper ångesten på mig pga mina känslor och mina stora barn. Men det är bara att göra det bästa. Blir lite samtal denna veckan för att kolla saker och ting plus att jag ska ta reda på vad den där snubben heter i efternamn för jag tror att han kan komma med bra tips och råd. Så uppfattade jag det när vi satt och pratade på campingen :) Denna vecka ska jag köra träning minst 45 minuter på bandet. Jag har ju gått upp de kilona jag skulle så nu får jag inte gå upp mer om det inte är muskler vill säga :) Det är ganska svårt att veta om det är muskler eller fett man har gått upp i för man ser ju inte förändringarna på kroppen själv, eller?? Fast å andra sidan tycker jag att kroppen börjar "forma" sig men jag kan va ute och cykla också men eftersom jag tycker det så tänker jag inte ge upp träningen som jag brukar göra. Är trött på att må dåligt pga att jag är så viktberoende. Som i morse när jag ställde mig på vågen stod den på 51.6kg och det var längesen jag vägde så mycket på morgonen. Måste träna måste fortsätta vara motiverad :) Nu ska jag dricka klart mitt kaffe sen börjar dagen för mig Ha en underbar dag alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar