torsdag 23 augusti 2012

Ångest

Nu kommer Alla känslorna på en och samma gång. Jag visste väl att ångesten skulle dyka på mig :( Nu måste jag tänka positivt så att jag inte får en panikattack. Jag kommer inte att dö.. Får tänka att jag känner att jag lever :) Det är mycket som har hänt och mycket som kommer att hända bara nu under helgen. Vet inte om det är glädje känslor eller om det negativa känslor vet bara att ångesten sitter där den sitter. Tänk positivt!! Tänk positivt!! Usch säger jag vad detta är jobbigt. Får hoppas att lite frukost i magen får mig att må bättre, inte för att det har med saken att göra men ändå. Vad gör man inte för att få bort dessa obehagliga tankar och känslor? Funderar över hur mina stora barn mår. Just det. Jag hade skickat ett meddelande till min stora flicka för ett tag sen och jag fick ett svar att de mår bra men sen tog pojken över hennes telefon och svarade. Han tog hennes egendom, det var inte honom jag skickade meddelande till. Hon är en egen individ och kan svara själv. Jag tycker att han gjorde fel man gör inte så. Det är deras pappas stil, upp i dagen. Bara inte pojken får samma beteende som sin far, makt och kontrollfreak. Visst har han en tendens till det redan på många sätt. Tycker synd om min flicka som måste stå ut, undrar hur hon egentligen mår? Nästa vecka ska jag ringa till skolan då ska det bli intressant för då får jag förhoppningsvis veta om han har sagt nåt plus att jag får veta hur det går även om de bara har gått i skolan i en vecka. Usch va detta är jobbigt. Vill inte ha det så här, det är inte bara jag som kämpar för att allt ska bli bra även min mamma hjälper mig, fast just nu gör hon det mesta för jag orkar inte, har inte lusten när man bara får motgångar. Måste bara komma ner i varv sen sätter jag igång igen. Tack älskade mamma för att du hjälper mig. Det finns ingen bättre människa än dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar