torsdag 23 augusti 2012

jämföring

Har precis gått i en rask takt på mitt band och jag kom på va man kan jämföra det med.. Att gå med en barnvagn upp för en brant backe.. Så jobbigt är det att gå på ett sånt. Men jag är ovan fortfarande. Det blir en 20 minuter band morgon och kväll för att träna upp kondisen och benen. Svettas gör man med ;) det gillas jätte mycket! Nu ska jag in och duscha för att bli fräsch plus att jag ska smörja in mig med brun utan sol som jag gör efter varje dusch.. fast inte i ansiktet för jag tycker man blir så gul/orange runt ögonbrynen och hårfästet så i ansiktet blir det smink ;) Ska städa efteråt och ikväll blir det att tvätta och packa för då slipper jag göra allt imorgon. Glädjerus kallas detta. För tillfället mår jag bra, nu ska jag försöka fortsätta att göra det för snart är det helg och då kan jag inte göra så mycket .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar