söndag 12 augusti 2012

Fasiken

Jag försöker lägga in bilder från helgen men internet slutar bara fungera och inga bilder kommer upp så jag försöker igen lite senare. Vi har haft en kanon helg trots att jag hade huvudvärk igår men det fick jag antagligen för att jag inte fick mitt morronkaffe. Jag visste inte att man kunde få ont i huvet om man inte drack det. Kände imorse med att huvudvärken va g som tur va så var vi på väg hem så det första jag gjorde när vi kom hem va att sätta på kaffe och den lilla huvudvärken jag hade försvann härligt. Brukar aldrig ha huvudvärk så det blir lite läskigt för mig eftersom jag tror det värsta på en gång :( suck Kräftskiva va det med i fredas själv äter jag inga kräftor men räkor äter jag mums. Jätte trevligt. Nu ska jag se om jag får in en bild iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar