tisdag 28 augusti 2012

Förra inlägget ...

Internet bråkar därför blev det inget inlägg förra gången förutom rubriken :) Dagen har vart bra, visst hade jag känningar hela dagen men fick tänka positivt och det börjar funka väldigt bra :) Träningen gick bra nu på kvällen, det är så skönt att träna fastän det är så jobbigt. Tycker nog att kroppen börjar forma sig men jag vet inte , det är inget man ser själv ju. Vill inte visa min kropp för min sambo för jag skäms så :( Han testade på bandet förut och det verkar som att han kommer göra det igen för vi kom faktiskt överrens om att först står jag där i 30 min sen byter vi, han står på bandet ca 30 min och då tränar jag på min crosstrainer. Så för min del blir förhoppningsvis en timmes träning :) Snart är det fredag och då kommer de första gästerna inför kräft skivan. Och det enda jag tänker på att jag måste träna på lördagen och då åker bandet in i sovrummet för jag har ingen lust att träna inför folk då kan jag lika bra gå till gymmet och det är inget jag vill just nu ..... Ikväll blir det Big Bang ... jag verkligen älskar den serien :) Nu blir det soffhäng med lillan innan hon ska sova Natten på er kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar