tisdag 21 augusti 2012

God morron

I natt har jag sovit helt okej men oroligt. Jag kan inte förstå varför alla tankar kommer på natten? På dagen är man upptagen med annat men de finns ju där men på natten är det hemskt. De senaste kvällarna har jag inte velat gå till sängen för jag är rädd, rädd för hur natten ska bli men jag måste sova. Jag somnar ganska fort men så vaknar jag och har jätte svårt för att somna om. Fick höra igår att man hör på mig att jag inte mår bra, det var inte alls kul att höra. Men jag vet ju att det är sant. Det här med mina stora barn tar all kraft ur mig. Kämpar mig igenom dagarna och har insett att jag inte vill bo kvar här, vill flytta till en annan stad och börja om. Det funkar inte så tyvärr eftersom min sambo har sitt jobb här och det är inte lätt att få ett nytt jobb här. Till helgen kanske det blir äventyr. Vi kanske ska åka till Småland för att titta på min dotters stora idol och kanske kanske träffa honom. Min sambos föräldrar är kända här i Sverige eller rättare sagt förr i tiden så de har ju bra kontakter om man säger så. Ni får hålla tummarna att detta går vägen. Vilken upplevelse för min dotter. Är det så ska jag ta många kort så att ni får se ;) Ha en underbar dag söta
Min dotters stora Idol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar