söndag 12 augusti 2012

Bekräftat

Nu har jag pratat med min älskade mamma och hon sa samma sak som andra. Visst kan man få ont i huvet om man inte får sitt dagliga intag av kaffe. Så egentligen gick jag med huvudvärk helt i onödan igår, skulle nog redan då lyssnat på min far. Jag som trodde att jag var bakis men tyckte dock att det oxå var långsökt eftersom jag inte drack så mycket som jag brukar. Jaja nu vet jag.. Är van att dricka kaffe på morronen så nu missar jag inte det nån mer gång om det så blir snabbkaffe :-) Nu ligger jag här i soffan o tar det lugnt. Spelar lite på facebook mellan varven. Imon är det dagis igen som gäller fast förra veckan var det jobbigt hon ville inte gå. Är glad att hennes fröknar är så tillmötesgående. Berättade för de att hon inte vill gå och att jag hade separationsångest men från och med imon gäller det för oss båda två. Tufft men sant. Så vi får hålla tummarna att det går bra men det är ju inte bara hon utan jag oxå och jag är ju trots allt vuxen. Hon är min lilla ängel <3 Ha en underbar kväll alla sköna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar