tisdag 28 augusti 2012

Usch! och God morgon

Det är aldrig bra när dagen börjar så som den gjorde idag :( Nacken, bakhuvudet och ryggen är totalt paj så jag fick börja dagen med värktablett, samarin och värmekudde, naturligtvis så kom ju ångesten också. Idag är det wiplash skadan som ville vakna tillsammans med mig. Och den skadan tillsammans med diskbråcken i ländryggen är inte någon bra kombination :( Önskar att man kunde knäppa med fingrarna så var all smärta borta men det funkar inte så! När nacken smärtar så "tappar" jag känseln i armarna och axlarna så jag känner mig hopplös :( När jag gjorde en Magnetröntgen så visade det sig att min halsrygg är krökt och detta kom i samband med bilolyckan och ändå säger försäkringsbolaget att jag bara har 2 procent skada. Det är lätt för de att säga men de lever inte med den smärta och handikapp jag har... Det finns dagar jag verkligen måste kämpa mig upp ur sängen för att ta hand om lillan. Vet inte hur många gånger min sambo har vart hemma för att hjälpa mig med lillan, utan honom skulle jag aldrig klara mig. Det fysiska blir ju fan inte bättre när jag har så mycket runt omkring som påverkar mig psykiskt. Det har läkaren också sagt. Vill bara att detta ska få ett slut för jag orkar inte med allt negativt. Vill bara att allt ska vara positivt. Ha en underbar dag alla <3 jag ska göra det bästa igen. kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar