måndag 13 augusti 2012

Mina känslor

Ang vikten. Många säger till mig att jag måste gå upp i vikt och visst det kanske ligger nåt i det men jag får ångest varje gång jag ställer mig på vågen och den står mellan 51-52 kg. Har bestämt mig för att gå upp i vikt eftersom jag vill bygga muskler ca 2,5-5 kg men har insett det att jag vågar inte. Är så rädd för att gå upp i vikt. Jag har inte så mycke kontroll över nåt i mitt liv. Mina stora barns pappa bestämmer det mesta när det rör barnen och min talan bryr han sig inte om. Och vi har gemensam vårdnad. Skit jobbigt är det. När det är som jobbigast med honom så blir jag ännu mer viktbesatt. Min sambo är ibland helt underbar fast jag vet inte riktigt vart jag står hos honom. Vi kan inte prata med varandra utan att det blir konflikt. Vi kompletterar varandra på så många andra sätt som gör att jag älskar honom så mycket! Men man va har man för relation om man inte bråkar ibland? Själv skulle jag nog att aldrig stå ut med att relationen är bråkfri. Man kan inte var ense om allt eller? Det är oxå en grej som gör att jag blir besatt av vågen/vikten. Det är jätte jobbigt och nu har man kommit igång med träningen oxå och det känns jätte skönt för nu vet jag att OM jag går upp i vikt så är det muskler. Hoppas det iaf hihi Sen jag började träna har jag känt mig förkyld men jag har ju allergi oxå men har hört det att kroppen ställer in sig när man tränar och då kan man känna sig "sjuk" Jaja nu blir det städning en stund sen ska vi ut på stan. Kramen bananen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar