söndag 26 augusti 2012

God morron:)

Vi väntade på att han skulle höra av sig men klockan tickade på så vi beslutade oss för att sova :) Mår toppen bra trots vinet igår men insåg att den medicinen, astma medicin som jag tar får mig att bli skakig, jätte jobbigt. Tur att man inte behöver ta varje dag bara när jag träffar på katter och det gör jag bara när vi är här. Idag blir det hemfärd, borta bra men hemma är bäst! Senare idag till kvällen blir det väl ska jag ställa mig på träningsbandet för att bränna bort lite av helgens intag av mat och dryck.. Nästa vecka blir det kräft/räk fest hemma. Jätte kul.. Fördelen är då att man är hemma så man kan lägga sig när man vill. Brukar börja titta på klockan 12 för att nån timma senare gå och lägga mig. Det är precis som att min kropp är inställd på vissa tider för jag blir jätte trött. Nu blir det frukost :) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar