tisdag 14 augusti 2012

En hyfsad bra förmiddag

Övergår till en katastrofal eftermiddag. Usch! Utöver ångestkänslorna så har jag blivit jätte irriterad.. Riktigt PMS humör har jag fått. Varför måste allt komma på en gång? Och jag verkligen hatar när det blir missförstånd och den andra personen inte vill ge med sig för personen ifråga ska bara ha rätt :-( Måste man alltid ha samma åsikter och tankar som den personen varför kan den inte acceptera att jag är en egen individ? Känner mig som en jätte usel människa just nu men jag hoppas verkligen att det går över snarast för jag vill inte må så här, vill må på topp som jag har gjort så länge nu. Alla dagar kan inte vara bra dagar även om man vill det. Den enda lilla personen som kan få mig på bättre humör är min lilla sessa <3 Så nu ska jag pärla lite med henne innan vi tar en sväng till parken och gungar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar