torsdag 30 augusti 2012

Finally fuckin´ friday :)

God morgon! Idag är det fredag och det gillas jätte mycket ;) Verkligen älskar fredagar eftersom min snubbe är ledig i två dagar... Har lite ångest inför morgondagen med tanke på att vi ska ha kräftfesten, älskar verkligen att ha folk hemma på go mat och dryck men eftersom jag har kommit in i träningen nu så fokuserar jag så mycket på den :) Och jag har en känsla av att jag kommer bli bakfull på söndag och det är inget jag strävar efter för jag ska träna. Så jag har redan planerat min lördag :) Vakna, frukost, städa, förbereda inför kl 17, träna, dricka proteindrink, duscha pausa :) Äta lunch, fortsätta göra i ordning, sminka mig och sen kommer folket :) Ska hålla mig till max 4 glas vin (ska även dricka vatten mellan vinglasen) ta det sista kl 22 efter det blir det vatten, massa vatten. Lägga mig kl 12!!!!! För då är jag fit for fight på söndag... Det kanske är nonchalant att lägga sig tidigt när man har folk hemma men det får dom ta. Jag har verkligen förändrat inställning till alkohol... Det har mycket med bakfyllan att göra och sen med träningen :) Det är smart tänkt tycker jag. Vissa av folken som kommer är ganska bra på att dricka så det innebär att min sambo kommer dricka en hel del så han lär vara bakfull på söndag men det är inte min huvudvärk hahaha Nu ska jag hjälpa min älskade dotter att bygga tågbana :) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar