söndag 26 augusti 2012

Go kväll

Har ni nåt förslag för jag kan skriva om allt mellan himmel och jord :) Är en pratglad person som alltid säger vad jag tycker och tänker och står på mig vid mina åsikter. Jag ger mig gärna in i en debatt om jag har nåt under fötterna :) Pratar aldrig skit om folk utan säger bara vad jag tycker och tänker om personen ifråga, visst kan man bli anklagad för att snacka skit men då måste man stå för vad man har sagt. Jag är inte mycket för mode, det finns så många andra som är det så jag behöver inte vara en i mängden haha, går alltid med kläder som jag är bekväm i :) Smink däremot älskar jag. Gillar att sminka mig på olika sätt :) Håret är oxå viktigt. Köpte löshår för två år sen och har använt det en gång. Kan inte sätta upp det själv även om det är med clips. Är en ganska glad person som vill bli ännu gladare :) trots situationen som råder men mitt motto är oxå det att man lever bara en gång och man vet inte hur länge. Mina drömmar är att bli en offentlig person, inte en kändis men en tjej/tant som är ansiktet utåt för alla barn och kvinnor (även män) som har vart utsatta för alla slags övergrepp. Jag har ju mitt förflutna och lever fortfarande i det till en viss del och därför är det väldigt viktigt för mig att jag får kontakt med rätt folk, kanske inom politiken?? Ett tag funderade jag på att bli polis men det har jag lagt på hyllan. Jag vet inte.. jag bara babblar på nu men jag vet vad jag vill och en dag så kommer det att hända, tålamod. God natt alla hjärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar