tisdag 28 augusti 2012

Början till förkylning?

Nu har jag nyst flera gånger och har blivit täppt i näsan! Jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli förkyld nu för då kan jag inte träna ;( Har tagit allergi nässpray och tablett för det kan vara allergi med men märker fan ingen skillnad på skiten när jag inte är utsatt för pollen och katt... eller om det är en förkylning på G... Så jag ska avvakta med träningen en stund så vi får se om det är förkylning!? Jag har inte tid att bli sjuk nu för vi ska kräftfest på lördag och vara sjuk då är ju ingen hit precis. Är det nån som har nåt tips för att hålla ev förkylning borta? C vitamin ska jag ta nu bara väntar på att den ska bubbla klart :) Varmt är det med men har ingen feber för den tog jag :) men min kroppstemperatur har ju dock ökat sen jag började träna så jag antar att det ska vara så? Om det inte skulle vara för näsan så skulle jag må precis som vanligt, bra! Har bra immunförsvar, är sjuk typ en gång om året, peppar peppar :) När jag mår väldigt dåligt psykiskt pga allt så känner jag mig alltid sjuk :( Jaja kram kram på er alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar