lördag 25 augusti 2012

God morron

Jag kan inte fatta varför jag alltid känner samma sak. Ett par glas vin igår när vi kom hem blev det men kände ingen påverkan, ändå känner jag mig lite bakis. Det får mig att inte vilja ta ett glas ens för det är så tråkigt. Och tröttheten ska vi inte ens prata om :) Idag har jag allergi så vi ska snart ta en tripp till apoteket för att köpa allergi tabletter, naturligtvis glömde jag mina hemma. Nu sitter jag här med kliande ögon och täppt i näsan. Usch! Jag är kattallergiker och mina svärföräldrar har två katter. Det lustiga är att ibland känner jag inte av nåt och andra gånger sätter det sig i luftrören och ibland i ögonen, det är alltid olika, blir aldrig så dålig att jag måste uppsöka läkare och det är ju bra :) Vet inte riktigt vad som händer idag, det blir ingen träning i alla fall. Nu ångrar jag mig att jag inte tog med mig mina träningsskor för jag kunde ju komma ut och powerwalka lite men men tar igen det imorgon när vi kommer hem istället. Min snubbes systerson med flickvän kommer förbi senare idag, träffade de en snabbis igår innan vi åkte hem. De va på väg till Eksjö stadsfestival, där vi var för att träffa lillans idol :) Det var så kul hon ville inte prata med farmor och farfar inte ens säga hej och då sa farmor "du vill bara komma hit för att träffa Sean Banan" och då sa hon "jaa" Nä nu ska vi till apoteket för att köpa medicin och så ska vi ta vägen förbi Ica för att köpa mjölk :) Uppdatering sker senare <3 Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar