onsdag 22 augusti 2012

Störning??

Tycker att det är så jobbigt att vara ensam hemma, är glad att vi har fått ett bra bemötande från dagis. Lillan vill ju inte gå dit och vi tror ju att det beror på situationen, hon känner ju av mer än vad man tror. Min snubbe ringde dit i morse och förklarade hur det ligger till så att det är lugnt. Är också glad för att jag har hittat hit för här kan jag ju skriva hur mycket som helst när som helst. Innan skrev jag ju bara i kollegieblock det var inte alls lika kul och de flesta har ju blivit kastade. Jag borde skriva en bok. Den funderingen har jag haft många gånger och börjat men jag är jätte kass på att skriva. Å andra sidan tycker jag att jag är kass på allt förutom städningen :) Har ju pratat med en kurator men tyckte inte att det gav mig nåt. Är ju en jätte konstig människa med många tankar. Ett ex. När jag städar badrummet så använder jag handsprit på toa spolen o handtaget, även på kranen. Likaså på ytterdörren. Min sambo får inte städa, jag blir vansinnig, inombords. Han har fått ta del av det. Tvätta, Nä du han kommer inte i närheten av tvättmaskinen om han inte ska tvätta sina arbetskläder. Han får hämta tvätten och sortera tvätten :) Måste alltid göra mina rutiner på morgonen annars funkar inte jag. Har dock lärt mig att strunta i mina rutiner på helgerna och när vi är borta. Kommer ihåg när vi var i Turkiet... Min snubbe sa att jag inte behövde städa eller bädda sängen i rummet för städerskorna gjorde det men jag gjorde det i alla fall :) Jag blir så trött på mig själv. Tvångstankar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar