fredag 31 augusti 2012

?

Dagen har vart bra och träningen gick som förväntat :) joggade nästan hela tiden så jag är väldigt stolt över mig själv ;) Gjorde en go macka till min dotter och sambo efter duschen och en till mig själv, på nyttigt bröd till mig och hönökaka till de andra två. Mumsigt fick jag höra att det var.. Själv får jag ont i magen av att äta ljust bröd så jag hoppar gärna det. Imorgon kommer folket och jag funderar på hur jag ska överleva detta , har ju social fobi och får svårt med många folk på en gång. Å andra sidan känner jag dom men det är ändå jobbigt ;( Får tänka att det är som träning. Om man inte tränar så händer det ingenting. Sa till min sambo förut att jag funderar på att hoppa träningen imorgon men det känner jag att jag inte klarar, kommer få dåligt samvete. Även om man bara går eller joggar på bandet så kanske man ska vila kroppen också? Jag tränar inte för att gå ner i vikt utan för att forma kroppen :) Ja ja får ta det som det kommer. Funderar på att börja blogga på finest men jag vet inte... Jag är ju ingen offentlig person som de flesta andra som bloggar där. Kanske inte kommer upp till deras nivå, de kanske inte tycker min blogg är intressant men det vet jag inte om det finns några här??? Ha en underbar kväll alla för jag ska dejta min kudde ganska tidigt idag. Fullspäckad dag imorgon :) Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar