fredag 24 augusti 2012

Yeah :)

Mina obehagliga känslor är borta, för stunden :) Nu mår jag bra. Träningen är över och proteindrinken uppdrucken så nu blir det dusch och brun utan sol. Nu startar min dag med glädjerus för idag ska vi titta på Sean Banan och förhoppningsvis träffa honom. Gud va jag längtar för att se hennes reaktion. Min snubbe är lika glad han ... Som jag har sagt så många gånger, det ska bli så härligt att komma bort och få annat att tänka på ... Visst önskar jag att mina stora barn kunde följa med men nu är det som det är. Just det ja.. Pratade med mamma förut och hon berättade det att hon hade fått kontakt med familjerätten. Tanten där sa "vi kan inte tvinga honom till att ta kontakt med henne" Hallå? När vi satt där sa hon till oss båda framförallt honom att det är viktigt att barnen har kontakt med sin mamma och nu har hon ändrat sin inställning? Är det inte dom till för att hjälpa och inte stjälpa? När jag pratade med henne förra veckan sa hon att jag inte ville träffa barnen men va fan tar jag kontakt med de då och ber om hjälp? Både jag och mamma tycker att hon är oproffesionell för man säger inte så. Nä nu måste jag starta min dag så att jag är färdig till kl 15 för då kommer snubben och vi ska hämta farbror... kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar