måndag 13 augusti 2012

Morgonkaffe

God morron! Har precis vaknat och natten har vart sisådär. Lillan vaknade och då sover jag inte alls bra så jag känner mig lite trötter nu. Det löser vi med en eller två koppar kaffe :-) Idag verkar det vara fint väder än så länge iaf så det blir en raskpromenad runt området och med vagnen tar det ca en timma och så blir det 30-40 min på crosstrainern när vi kommer hem. Ställde mig på vågen nu och den vikten tycker jag inte alls om men det är bara att acceptera läget. Annars kan man ju inte bygga muskler eller hur? Nu ska jag återgå till mitt kaffe och mina morgon rutiner annars funkar inte jag alls plus att jag ska ringa ett viktigt samtal som rör mina stora barn. Ha en underbar och strålande dag alla sköna kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar